vilken skoldag!

försov mig imorse.
var rätt mycket med flit, men jag kom verkligen inte upp ur sängen /:
men det var skönt att ligga kvar.

när jag kom till skolan var det att skriva prov som gällde.
det kändes bra, men när det känns bra gär det alltid dåligt ):

vår lärare har blivit helt konstig :S
när man har haft henne blir man på helt dåligt humör >.<
inte bra inte bra.

kom upp till berga för att ha samhälle sen där blev man vetebröd på provet xP
HAHAH!
det var inte bra att bli vetebröd då, men jaja!

hade svenska prov sen, det gick ju åt helvete kände jag direkt >.<
verkligen inte bra, men litteraturhistoria intresserar inte mig någonstans :S

sen blev det matte en kort stund och sen hem.
men kom inte så långt hem,
blev till att vända och gå upp till berga lågpris för där befann sig mamma och dom.
ville ju ha skjuts hem (:

så srtack upp där.
när jag kommit in och gått där lite med mamma upptäcker jag att christina är där som är min idrottslärare och mentor.
hade henne på morgonen som jag skippa också, så gick och gömde mig för henne xP
mamma märkte på mig att ngt var skumt, men jag sa inget.
sa bara att min mentor var där :p
HAHA!

sen när jag kommer fram till kassan som mamma och dom har ställt sig i ser jag ett ansikte jag känner igen.
jo då är det fidde som står i kassa (:
blir ett snabbt hej sen sticka ut till bilen för att undvika min lärare xP
HAHA!
vilken dag säger jag bara :P

efter det blev det stehag en runda, fy vad gunnars arm ser ut :S
helt läskig, helt svart typ /: sår inte alls bra ut ):

blev mc  donkan mat idag, var dock nyttig och år kycklingsallad i stället, det var muuums (:

sen hem och ta det lugnt!
gå och lägga sig snart ja!

så puuuuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0