jobbat...

har jobbat hel dagen....

måste först berätta om dagen igår :P hade mysdag med familjen :) först åkte mamma, jag, hanna och anton till mammas jobbar kompis för att fira henne för hon fyllt år :p sen drog vi vidare till lödde för att köpa skor till anton! jag fick också ett par :D blev låga stövlar :) gillar dom. sen bestämde vi oss för att äta tacos, muuuums säger jag. träffade agneta i affären :P trevligt var det, riktigt länge sedan. sen vidare hem för att tillaga det :P ringde även bullen och fråga om hon ville äta med oss, hon bara JAAAA klart :P HAHA. åt och hade jätte trevligt. prata en masaa med mamma om allt. riktigt sköönt. sen kom sandra som även sov hos mig, men kom fan inte i säng förrens sent inatt igen >.< för var tvungen att följa med bullen och hämta åke och anna på örtofta slott :P dom var där och festa till det. var hemma kvart i tre typ. så somna direkt när jag kom hem :)


idag har jag jobbat HELA dagen >.< riktigt tråkigt men måste fan det. suger riktigt hårt. men har 6 gånger kvar att jobba >.< blääh. blev att snacka en massa med emma och sen även med sandra :) trevligt var det, prata mycket om allt som har med röven typ xD HAHA! just nu är man hemma hos älskling och ska sova här inatt :) myyyspyys! kollar på barcelona när dom spelar :P funderar snart på att sova så jag kommer upp till skolan imorgon xD men det ska väl funka. ska även jobba imorgon >.< usch fy.

nej, nu ska jag fixa mig för sängen. blir att somna till fotbollen :P hehe.

pusss ch godnatt :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0