HAPPY!

idag kom min nya mobil!
EFTERLÄNGTAD.
stack ner direkt och hämta den när den hade kommit :P
jag är hel nöjd med den!
det är en sony ericsson w995 :)

sen kom sandra en runda på besök!
kolla film och snacka en massa :)
alltid behövligt att snacka av sig lite emellanåt.

efter det bar det av till jobbet,
var inte alls pepp som vanligt men måste ju >.<
det gick rätt bra idag faktiskt, fick sålt en hel del :P
men var riktigt trött så det var drygt, men inte lika drygt som vanligt!
tiden gick rätt snabbt idag.
måste även berätta om killen som satt i mitt och emmas rum :p
kevin och sanel kom in i rummet och höll på som vanligt,
sen blev det tyst i 2 sek och just då gav killen i rummet ifrån sig ett prutt ljud xD
jag dog av asgarv då och kevin och sanel bara ojdå :P
så höll dom på med den killen,
snacka om PINSAMT för han :)
men jag tyckte det var skoj!

nu är man hemma och tar bara det lugnt! (y)
ska snart sätta igång en film och somna till den typ.

imorgon får jag nog besök av tom :)
blir nog en massa skratt då och det gillas (y)

jag vill ha fredag nu!
men ännu mer lördag för då är det rally :)
och JAG VILL DIT :D

saknar även min pojk,
får träffa han imorgon :)
ÄNTLIGEN!

nej, nu blir det film!


puuuuss och godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0