SNÖ - BLÄÄÄÄÄÄÄ !





ja nu har snön kommit till höör >.<
jag gillar inte det , det är massa kallt :(
spenderade nästan hela söndagen ute med sandra i snön pga att hon behövde bilder xP
jag blev då hennes offer !  HAha
nu sitter man i skolan och gör inte ett skit , längtar tills vi får lunch :D
är rikigt jävla hungrig xP HAha !

GE MIG MAAAAAAAAAT ! 



kärleken , ja den går som den går !
vet inte vad som rikigt händer eller sker , men ja har i alla fall träffat ngt riktigt underbar.
men vet inte om han vill ngt :/
hoppas på det i alla fall !
men vi måste träffas mer.
jag hoppas på det bästa i alla fall :)

men vet ju inte om han är intreserad av mig :/
hmm ..

men men nu ska jag fortsätta min trevliga lektion i övningsföretaget !


PUSSS PÅ ER ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0