TISDAG !



idag har det varit en massa bra dag nästan :P
det har varit en massa skratt i alla fall ,
och det har jag Martin och Robin att tacka för :)

dagen började med idrott som jag inte kunde vara med på.
sen blev det övningsföretaget,
sen orka inte magen mer , så det blev till hörby för jag ska sova hos kusinerna!
men innan jag tog bussen blev det massa skratt med Matrin :)
det gilla vi!
tog bussen , fick trevligt sällskap av Emma :)
sen blev det hem till Robin ,
blev en massa skratt där också :)
det gilla vi till max !
måste göras om.
sen blev det Natha med Emma!
umgicks lite med dom,
sen stack jag till kusinerna , så är där nu !
men det har varit en massa bra dag :)
förutom att jag har haft ont i magen då :/
men det får jag ta :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0