One more time.



Då var helgen här igen.


Sleden i kroppen, men de kan jag stå ut med. När man är ledig från praktiken måste man hinna med allt annat runt omkring. Har hunnit träna lite imorse och även jobba på 2 ställen. Det är jag ganska nöjd med.

Nu ligger jag i soffan och enbart tar det lugnt och myser med min söta katt! Imorgon blir det till att jobba igen nämligen.

Det är helt sjukt att jag har praktiserat i 7 veckor nu och endast har 3 veckors praktik kvar :/ tiden har gått för fort. Men det ska bli skönt att få en grej mindre att tänka på. Dock har jag haft väldigt roliga veckor på praktiken och kommer verkligen sakna stället :(


Har fått mitt schema över hur jag ska jobba nu i sommar. Är inte helt nöjd med de, men de får väl duga. Väldigt många sovande nätter och kvällar. En hel del ledighet också. Men det lär säkert dyka upp en massa mer så jag kan jobba ännu mer. Det är inte helt lätt att jobba, plugga och praktisera samtidigt. Men de går.

Nej, nu ska jag kolla tv och bara njuta av resten av denna kvällen.


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0