now you're just somebody that i used to know.

Now it's time to spread the love and our hearts will beat as one.


Rätt mycket som har hänt i mitt liv nu. Tar bara till mig allt positivt allt negativt orkar jag inte ta in just nu. 


Har i alla fall tur att jag har en sån underbar pojkvän och fina vänner. Ni har gett mig mycket ork! Vad skulle jag gjort utan er. 

HAHAHA, jag bara älskar att höra grejor i bakvägen. Blir så glad av det :) Men jag orkar inte bry mig. Tänker inte lägga ner energi på det!
Helgen har varit riktigt mysig. umgåtts med vänner och min fina pojkvän, svärföräldrarna och familjen :)

Idag är det min första praktikdag, lite nervös :P men det kommer säkert gå riktigt bra :) Spännande är de i alla fall! Dock känns det inte kul att behöva jobba gratis när man har jobbat så länge och tjänat pengar. Har 10 veckors praktik framför mig nu (y) Sen är sommaren här :) så jävla gött!

nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Kände bara att det var dags att uppdatera här lite :P



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0