this is love.




Tonight feels like we can do anything we like oh, tonight feels like the best night of my life.



Dagarna bara går. Vår svenska midsommar var som den brukar vara, regning! Tråkigt, men hade ett mycket trevligt firande ändå men fina människor och min underbara pojkvän :) lekar, god dricka och mat! hur bra som helst. 

jobbar för fullt, börjar kännas av i kroppen. Helt sleden! Har haft nästan en hel helg ledig och vilat upp mig. Dock har det inte varit något roligt väder. 

Japp, nu är det också bestämt att jag ska flytta in hos Conny :) Lägenheten är uppsagd och allt. Kommer bli hur bra som helst :) 

Inatt ska jag gå brevid på ett nytt jobb! Ska bli spännande men inte så jätte roligt att göra det på en söndag. Bara till att gilla läget. Så vecka består av extra mycket jobb. Det tråkiga är att det blir inte så mycket tid över att träffa min fina pojkvän :/ 

Allt känns så bra, det känns som jag startar ett nytt liv. På ett sätt så gör jag det! Det känns så rätt och underbart. Har verkligen hittat drömprinsen som jag letat efter att få leva mitt liv med :) 

jag älskar dig Conny Hellqvist! <3


dags för en powernap.

peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0