Something's got a hold on me.



Puuh. Känns som jag har stannat upp för ett tag, men ändå har jag kommit så långt som jag har gjort.


Nu har jag bestämt mig för att jag ska ta studielån och jobba mindre för att få mer tid till pluggandet och för alla andra runt omkring i min omgivning. De ska bli så skönt att träffa folk som jag inte har kunnat för tiden har inte funnits till. Dock är de drygt för jag kommer ju inte kunna tjäna lika mycket, så får snåla och spara så kommer de säkert gå bra!


Har verkligen tur att jag har en sån underbar pojkvän som stöttar mig så mycket som han gör. Utan honom är jag inte hel! <3

Har kommit igång hyffsat med träningen igen, vilket är skönt :)

Får väl ta och plugga lite sen sova.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0