ge mig ork.



i need your love,i need your lovin'. You got that kind of medicine that keeps me comin'.


Myst & pysslat om min underbara pojkvän idag. Mår inte alls bra av att se honom så sjuk. Men som tur är han på bättringsvägar :) Det kan dock vända men de hoppas jag inte. 


Stack hem innan BB började för att ha lite mys med min sambo med dippa och chips och kolla BB såklart :) nu har hon somnat sött i soffan och jag har äntligen skickat in min inlämning. Imorgon blir det att plugga mycket. Får se om det blir till att jobba lite imorgon också. 

Och såklart är det ju måndag imorgon och inget lov längre, så det blir till att träna handbollsskolan imorgon :) 


Trodde jag skulle hinna upp till dalarna innan allvaret med praktiken börjar. Men det känns inte som det finns någon tid till det. Skolan tar upp väldigt mycket tid nu. Muntliga redovisnngar och sånt :/ det gillas inte från min del. BLÖÖH!

Håller tummarna på att jag hittar någon lägenhet denna veckan också så jag slipper de tänkandet. Riktigt jobbigt är det. Går runt med de i huvudet hela tiden. Tar verkligen på mina krafter! 

Nej, kränga lite chips till och sen blir det till att sova. 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0