all this way.




This is the part of me that you're never gonna ever take away from me..



tog mig lite sovmorgon idag eftersom jag tyckte att jag var värd det. 

upp och hoppa sedan för att äntligen dagen kommit. Har varit hos frissan och fixat mitt hår och som vanligt blir jag super nöjd :) 

Efter det stack jag hem till mamma en sväng ringde på lite lägenheter utan något positivt resultat :( Detta tar kål på mig. Går runt med ständig huvudvärk och jag är inte alls mig själv längre känner jag! det är riktigt tråkigt. 

Fredag idag och jag har inga planer alls. funderingarna går till att plugga och sedan kolla BB, men jag vetetusan. Känner ändå att jag behöver göra något för att få mina tankar på annat. 

Fy vad detta inlägget blev positivt idag. Aja, jag har i alla fall mitt hår över att vara nöjd av idag :) 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0