sambos.




You are my world, my heaven.



Här har jag varit dålig att skriva på ett tag. Har väl inte haft så mycket att skriva om i heller. Har bara jobbat, jobbat och åter jobbat känns det som. Har ju inte varit någon vidare sommar i heller så ja då kan man lika bra jobba. 


Har varit en sväng upp till Dalarna med min fina pojkvän. En mycket trevlig tripp vill jag säga. Full rulle och hann nästan träffa alla släktingarna :) Kändes toppen. Blev lite shopping på kupolen som i vanlig ordning :) Lite blåbärsplockning hann vi med och VÅFFLORNA givetvis :P 


Efter de bar det av till verkligenheten igen. Packa & jobba har väl de senaste dagarna bestätt av. Så ja, tro det eller ej men jag är hörbybo nu mera & sambo med världens underbaraste pojkvän :) Så allt känns hur bra som helst just nu! ska bara slutstäda lägenheten i Höör nu och bli av med den. 

Det känns som jag har vunnit på lotto, men det har jag inte! Inte nog med att jag blivit sambo och så. Jag ska gå på schema start den 1 september! Hur glad jo, JÄTTEGLAD :) ska i alla fall prova 1 månad, trivs jag och personalen trivs med mig blir det förmodligen månadsanställning & ja, det känns riktigt bra.

Om 13 dagar bär det av till Egypten med min fina Älskling! Så skönt att äntligen få lite sol och njuta lite. Det är vi väldigt värda :)


Imorgon ska jag äntligen till frisören också och fräscha till mig lite. Som jag har längtat. 


Så ja det känns på topp nu! Har verkligen behövt lite positiva saker som händer i livet i stället för alla dåliga grejor som har hänt på senaste. Känns som en helt ny start på livet!


nej, plugga lite nu innan det blir sängen för att sova.


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0