nedräkning.




live your life.


Nervöst, ja det kan man väl säga. Det börjar ju äntligen närma sig. Man kan säga att det bara är 2 dagar kvar sen åker vi till sol och värme :) 

Så satans drygt att jag alltid är så orolig över att jag ska glömma något viktigt. Kan aldrig lära mig att det löser sig oavsett. Men ja, det är bara ytterst lite som ska fixas och sen ska det bara packas. Tar alltid med mig för mycket. Ska försöka låta bli och göra de denna gången :P 

Jobb imorgon & jobb på söndag. Fast 2 dagspass så rätt skönt! 


Stina och jag känner oss som hemma nu i den nya lägenheten. Känns underbart! Blev överraskad med en blomma i onsdags, det är inte helt fel :) Det kan jag stå ut med fler gånger :P hehe. 

Det blir en lugn fredag med tanke på att man ska upp tidigt imorgon och har lite att fixa. Ska försöka orka med och plugga lite också. 

usch, snart är denna sommaren slut :/ Helt sjkut vad fort tiden har gått. 


peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0