Nästa södergatan.



Japp, tillbaka på södergatan igen & det känns faktiskt bra!

Har verkligen haft fullt upp nu i hur många veckor som helst, hinner knappt med mig själv :s fix dit, jobb dit, praktik dit. Ja med andra ord så räcker inte min tid till.

Imorgon har jag bott i lägenheten i en vecka, bara det har gått fort! Längtar bara till jag kan få allt klart här så de kan bli hemtrevligt.

Tack till alla som hjälpte mig med flytt och så :)

Är inne på min fjärde vecka med praktiken, det är helt sjukt! Nu är det bara 6 veckor kvar & nästa vecka kommer min lärare och hälsar på. NERVÖST!

Igår kände jag mig flitig. Ledig från praktiken så det blev att jobba på Säbytorp efter stack jag till banken. Hem och fixa lite sen blev det sticka och träna. Avslutade kvällen med att måla en hylla och sen blev det mys med min fina pojkvän :)

Så idag är jag helt slut i kroppen, men måste tagga till lite. Har praktik idag :)

Jag vill ha mer tid så jag kan hinna med mer.

Jag har verkligen världens underbaraste pojkvän :) vad skulle jag gjort utan dig! Hade inte varit hel utan dig. Du är det bästa som har hänt mig. Kommer aldrig sluta älska dig, mitt hjärta tillhör dig! <3

Nej, nu måste jag fixa lite sen blir det praktik!


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0