Live my life.



you make me feel good, you make me feel safe, you make me feel like i could live another day.


Lång vecka med många resultat både positivt och negativt.

Japp, som vanligt har veckan bestått av praktik och jobb för det mesta. Blev även att besöka min läkare. Inga vidare besked men japp, de får gå ändå. Måste bruka allvar med min medicin nu i alla fall. Jag som är så glömsk :/


Äntligen börjar jag få i ordning här hemma, men en hel del kvar. Har en snäll mamma som är och köper säng till mig :) lite tråkigt att inte kunna följa med, men har praktik denna helgen också :/ lite tråkigt att praktisera på helger. Men tiden brukar gå fort.

Har varit duktig och bakat toblerone-muffins. Så mamma och moster kan fika på de när dom kommer hit. Sen har vi något gott att mumsa på praktiken också :) nybakat är ju godast!


Ja, idag händer inte så mycket mer än såhär. Så nu ska jag mumsa i mig en muffins innan praktiken :)

Ååh, jag bjuder på en bild på min nya halvfärdiga tatuering också :)

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0