i need this.



your my key, you unlock me. keep me close, keep me safe, keep me happy. it’s destiny, so nothing stops me. I’ll tell the world that your mine, and you got me.


hade en riktigt mysig dag igår. 

Först jobb, sen iväg och hämtade lillebror. Vidare hem till Stoffe för att träffa han lite. Sen började myskvällen. Blev idol, hamburgare, en underbar pohjkvän och bästa lillebror. klagar verkligen inte. ja, ni förstår säkert varför jag inte hann och skriva så mycket här :P 


idag vaknade man upp bredvid de bästa i mitt liv. Lika underbart är det varenda gång jag gör det. Vet att jag är i säkerhet då. Fick dock stiga upp hastigt av ett samtal från robin att stoffe hade klantat till de igen. Fick sticka iväg och lappa ihop hans öra. Vidare hem till Älskling, sen bar det av iväg till center syd. Har inte varit där på evigheter. 

Har verkligen haft en underbar dag med min allra käraste. <3


nu ikväll fick man lisa på snabbt besök, sen har jag njutit av min egentid med mig själv. Har inte mått så bra så var i behov av det. 

nej, nu väntar sängen på mig eftersom det är jobb imorgon. får se hur det går eftersom jag inte mår så bra :/ får försöka kämpa mig igenom dagen. 


peace.



♥  kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0