raise your glass.


i play my cards and i have dropped my heart, if this is meant to be i leave it up to you.



som vanligt när det är helg så har jag inte tid att skriva här, så får ta igen det efter. Ja, denna helgen har varit den andra lik. hunnit med en hel del, men fy vad helgen var över fort. 

i fredags jobbade jag hela dagen i stort sett ju. hann med det jag skulle när jag var hemma på timmar. Efter jobb umgicks jag med matilda och en massa andra. Fick även vara taxi till ladan åt dom. 

i lördags fick jag lite sovmorgon. började nämligen inte jobba förrens 11! riktigt härligt väder var det hela dagen också :) dock tyckte jag att det blåste lite mycket. slutade 17.30 på jobbet! då var det bara hem och fixa till sig inför en galen kväll med Sandra, Jenny, Cassie, Lolla, Pils, Stjernan, Matti, Lövendahl :) kvällen avslutades på ladan och lite mycket gott att dricka kanske för lilla mig xD aja, skoj hade jag i alla fall vad jag vet. har lite minnesluckor faktiskt :S 

igår vaknade jag upp med världens huvudvärk och trevligt sällskap! blev att ligga kvar i sängen så gott som hela dagen :P fick matilda på besök :) snackade av mig en hel del för henne. Sen kom Jenny och hämtade mig så blev det att äta på höörs pizzeria med Jenny, Sandra, Stjernan, Robin och Lövendahl. Jag mumsade i mig en kebabtallrik deluxe, fy vad den var god! dock var inte vitlökssåsen lika god ); besvikelse! Hem till Sandra och Stjernan för att kolla på bb och en massa skrattanfall blev det. 

kvällen slutade inte där, nejnej! jag drog hem till lolla och snackade med henne och sov där. vi var uppe ett bra tag kollade tv och lite sånt! 

idag, japp vad har man gjort idag. jo alldeles för lite! var hemma hos lolla ett bra tag, sen stack jag hem och fortsatte lata mig och var helt jävla förvirrad :S ringde till lolla för att snacka av mig lite, slutade med att hon kom hit i stället och drack köffe med mig. kom lite på bättre tankar och så! klockan tickade och det bar vidare för att hämta syskonen och ta lillasyster till hennes träning. Hem och laga mat till dom och sen stoppa dom i säng. rätt trevligt att umgås lite med dom själva :) 

denna kvällen avslutades med trevligt sällskap av Jenny, Robin och Pils. kollade på bb och spelade geni och krängde baconchips och glass :) GOTT säger jag bara!

Nu sitter jag här och kan verkligen inte sova >.< får dock snart tvinga mig att sova! 


peace.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0