dance alone.



oh, i love the feeling you bring to me. oh, you turn me on. I may be bad, but i’m perfectly good at it.



Måndag idag ja. Gillar inte måndagar så särkillt mycket men det får gå! tog en liten sovmorgon idag. de var rätt skönt. Kollat på big brother och nu på hem till gården. snart dags att fixa till mig, börjar ju jobba klockan 14.00 /: inte alls sugen på de faktiskt, men jaja är ledig imorgon så då blir det till att städa här hemma. 


ååh, huset som jag i stort sett har växt upp i ska nu säljas igen. Men fy vad fint det har blivit. Fick mig att tänka tillbaka på alla fina minnen som man har därifrån. saknar det väldigt mycket faktiskt. Saknar även ibland att vara liten. allt var så mycket lättare då. Alla drömmar man hade om allt man ville bli, hur man skulle gifta sig med drömprinsen, men ju äldre man blir ju mer inser man hur svårt det är att få sina drömmar uppfyllda! 


http://www.booli.se/bostad/gard/sodra+munkarp/sodra+munkarp+408/811992/maklare , för er som vill se vart jag bodde när jag var liten! 



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0