all i need is you.



I miss you quite terribly. I fell in love, in love, with you suddenly. Now there's no place else, i could be, but, here in your arms.



Underbara härliga sommar. kan inget mer än att älska den. synd man jobbar så mycket så man inte hinner njuta så mycket av den /: 

Midsommar var väldigt bra. jobbade dock varenda dag den veckan så var rätt slut i huvudet efter det. Trodde det skulle bli mycke vila denna veckan, men så blir det inte. ska inte säga att det blir överdrivet mycket jobb i heller. var ledig i måndags och tisdags. sen jobb onsdag, torsdag och fredag sen blir det en helg fylld med en massa äventyr hoppas jag. 

passar även hund denna veckan, jacky. väldigt söt är han :) man blir ju hur sugen som helst på att skaffa hund nu. 


igår åkte min underbara älskling till roskilde. känns som han har varit borta i en evighet ;s helt tomt och ensamt är det utan honom ): fick ett sms utav honom inatt som jag läste imorse där det stod: där finns ingen annan i hela universum som kan ersätta en älskling som dig, saknar dig sjukt redan <3 hur glad blir man inte utav att höra det? jag blev i alla fall hur glad som helst :) bara längtar tills han kommer hem. Jag tycker om dig så otroligt mycket min fina Conny Hellqvist! <3


ååh, jag är så sugen på att göra något skoj ikväll. Men vad? känns som alla är upptagna eller jobbar. tråkigt som bara den! får väl ta och städa och sen spela lite x-box. Ta en cider eller två på de också kanske. 



peace.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0