tomorrow it is.



good morning beautiful, how was your night? mine was wonderful with you by my side, and when i 
open my eyes to see your sweet face, it's a good morning, beautiful day.



Igår gick inte dagen snabbt. var på allmänt dåligt humör och allt /: kan vara för jag har snart inte rökt på 2 veckor, så det går rätt bra för mig. men det är VÄLDIGT jobbigt. Hade städe dag här hemma igår efter jag jobbat. Här såg verkligen förjävligt ut. Klara inte av att se det :S Efter det stack jag till vaxsjön och sprang runt den (y) fy vad flitig jag är. Efteråt bar det av hem till mamma för att kränga thai-mat och mysa med dom. Sen kom min underbara älskling till mig :) massa mys! <3


Idag har det varit en lång dag på jobbet. puuh! men den har gått hyffsat snabbt ändå. Stack med mamma och mina underbara syskon till hörby för att gå på marknaden (y) Sen kom älskling och hämta upp mig så stack vi till vaxsjön och sprang runt den. förstår ni 2 dagar i rad (y) jag börjar ju komma igång igen med träningen (y) Resten av kvällen blir mys och film med älskling :) 


Imorgon är dagen äntligen kommen. den dagen som jag längtat efter så länge. imorgon ska jag tatuera mig :) fy vad jag längtar. dock ska jag inte göra det förrens 18.30, så väntan kommer att vara mycket lång ): aja. 

nej, nu blir det in i duschen sen får jag göra smoothie till mig och älskling! 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0