brighter than the sun.



i've never seen it, but i found this love i'm undefeated. you better believe, i'm gonna treat it better than anything i've ever had, cause you're so damn beautiful.



igår blev det jobb. som tur var jobbade jag bara 7-13.15! även fast jag hade sovit hela kvällen var jag helt slut :S stack hem till LisaFisa en stunde efter jobbet, sen blev det hem för att ta en pw. 

Vakna av att det ringde på dörren. Fick Emma på besök :) mycket trevligt. senare kom även matilda en runda. snackade lite skit och så :) Efter de kom älskling och hämta mig för vi skulle bubbla hos hans föräldrar. Mycket mysigt :) 

hade en mysig fredag! 


idag sov man till 13 :S snacka om att jag är sliten i kroppen :O det var rätt skönt! nu sitter jag bara och degar. Blir snart att hoppa in i duschen och sen fixa till sig. ska passa mina underbara syskon! vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men vi kommer säkert på något bra :) 

vet dock inte sen vad resten av denna dagen har att erbjuda. de återstår väl att se. 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0