all of you.




tell me everything, tell me every little thing and I won’t run away. no matter what you say, i wanna hear your
heart every single beating part. the good and the bad, i swear i won’t be mad. it´s you i want, just all of you.





Min dag idag blev inte riktigt som jag tänkt. 

upp tidigt för att jobba. Känner mig lite konstig men bryr mig inte över det. Kommer till jobbet och jobbar på som vanligt. När vi väl ska börja på middags rundorna får jag stickning mellan brösten som går ut i ryggen, andningen blir konstig och jag börjar svettas :S kände av det lite i morse. men inte fult lika kraftigt. Ringer till mamma och förklarar. Det enda hon säger ring till vårdcentralen. Ringer dit, som vanligt så tar det så lång tid innan man kommer fram. De ringer upp mig och jag förklarar allt. De hon säger är du ska åka akut in med ambulans till akuten. jag bara JAHA? ähm, det kan jag inte. jag jobbar. till slut blir det att LisaFisa kör mig till akuten och mamsen möter upp mig där. tar ekg, massa blodprover och lite sånt. Naturligtvis visar det ingenting utan allt såg bra ut :S jahapp. då blir det hem igen då. Har fått order om att vila i alla fall. tur man är ledig imorgon då. 


nu har jag bara legat och vilat och degat i sängen. hoppas allt känns bättre imorgon! Min underbara älskling kom för ett tag sedan. Fick present utav honom! En söt miranda nalle som jag älskar och 2 ljus hållare. Tror min älskling vet vad jag gillar :P tack min fina älskling! <3


nej, nu ska jag fortsätta mysa med min älskling :) 


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0