we dance on.





Pretty, pretty please don't you ever ever feel like you're less then, fucking perfect. Pretty, pretty please if you ever ever feel like you're nothing you're fucking perfect to me.




Jaha, då var denna helgen snart över också. Jag hinner fan inte med längre. Allt går ju bara så fort. Men jag har haft en bra helg som vanligt :) Träffat mina pågar och töser, så jag är nöjd! Varit en massa med Lolla, det gillas som bara den! du är för go Lolla. Sov hos Lolla inatt :P Dock har Dolly varit lite jobbig, hon har nämligen attackerat mina fötter så fort dom har varit utanför täcket :P men hon har även myst med mig lite! tackar alla för helgen :) ååh, jag är riktigt sugen på att göra något nytt med håret :S Ska man färga det brunt kanske? vågar man det? vet inte alls. Någon som har något bra förslag på vad jag kan göra med mitt hår? Nu funderar jag på om jag ska ner och packa lite inför flytten, börjar ju närma sig nu. kan vara rätt skönt att vara förberedd! Måste göra en lista på allt som jag inte har och behöver handla :P Rätt mycket man måste tänka på. Men jag längtar som bara den! ska bli så skönt. Nej, nu får jag göra ett ryck :P
peace.






Lolla och Dolly,  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0