inget att förlora.

If there's anything I wanna say or want you to do. Keep livin' in the moment Live in the moment. Life is for living in the moment. Live in the moment, because it lives for you.





hade en mycket trevlig dag igår. sov till halv två eftersom jag hade jobbat natt. Lolla var så snäll och ringde och väckte mig :P Upp och fixa till mig lite, sen stack jag och hämta Lolla. Vidare för att hyra step up 3 och nästa stop blev netto för att köpa jordgubbar och frysta bär. Sista stoppet blev hos Sandra :) jag satte igång och göra smoothies (mycket gott var det) perfekta frukosten. Sen blev det att kolla filmen, riktigt bra var den :) sen blev det en massa snack. var riktigt trevligt! Sen blev det att äta thai-mat med Lolla och kolla handboll :) sverige förlora dock /: Sen kom Robin och snacka lite skit en runda. idag fick man gå upp i tid för att vara på möte klockan åtta. Sen blev det lite utbildning i oljor hand och fotmassage. Nu sitter man hos Lolla fått en kopp kaffe, muums. Snart bär det av till tyringe. jajemensan. se om man hittar något där. sen ikväll ska man spela innebandy med pågarna, ska bli as skoj :) idag är det sista dagen för mig som tonåring. tro det eller ej, men imorgon blir jag "vuxen". Känns riktigt nice. Denna dagen har man längtat efter länge. Får se vad man ska hitta på imorgon, blir att jobba i alla fall! nej, nu ska jag få Lolla att öka takten så vi kommer iväg någon gång!





peace.






<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

På lördag, på lördag, på lördag Little J :) Jag kallar dig så nu :)

2011-01-26 @ 14:58:27
URL: http://manhattanfromthesky.blogg.se/
Postat av: Jenny

för jag längtar :) haha, det kan jag väl gå med på att du kallar mig :P

2011-01-26 @ 16:32:27
URL: http://jeeensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0