hold it against me.




all my life I've been good, but now i am thinking what the hell.



Torsdag idag, vilket innebär att det är 2 veckor tills jag fyller år och Lisa kom hem idag :) Stack och träffa Lolla efter jobb, snacka skit och drack lite kaffe :) resten av dagen har jag suttit och kollat på soffor och tatueringar! Imorgon är man äntligen ledig! Har varit mycket jobb denna veckan också, vilket jag gillar. Jag har sökt nytt jobb, tänkte fortsätta söka på andra ställen också! träffat Lolla en massa denna veckan har jag också hunnit göra och mer ska det bli för veckan är ju inte slut än :) Åkte till Dennis och träffa han en runda och snacka lite skit med honom igår, riktigt trevligt! Nu är de roligaste kvar av denna veckan, helgen :) Kommer säkert bli lika trevlig och rolig som vanligt :) träffa pågarna ska jag göra i alla fall :) nej nu blir det kaffe och en cigg, sen kolla handboll :))
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0