for the first time.





tomorrow we might wake in servitude and silence, i will give you everything if only you would have me. But tonight we dance!




stack hem till Lolla igår och umgicks med henne. Kollade på handboll och en film, ghost rider! tänkte bara på i want a cool rider ;) De är det jag vill ha! slutade med att jag somna hos Lolla :P Jag som skulle upp tidigt idag, så blev det inte. Kan säga att det var riktigt skönt att sova ut. Dock har jag haft riktigt konstiga drömmar /: Men aja. Dagen började med en Lolla, en Dolly, en kopp kaffe och en cigg! Dagen hade inte kunnat börja bättre. nu sitter jag här hemma och njuter av min lediga dag. ska ta tag i och städa på rummet och lite sånt. försöka vara lite duktig idag i alla fall (a) ska försöka ta mig i kragen och sticka ner och träna idag också. Det hade varit riktigt gött! Dock blev det ändringar på det nu. Jobbet ringde precis, så det blir att hoppa in och jobba ikväll i stället. Ja, det kan ju bli trevligt. Hoppas man jobbar med någon trevlig ikväll! ååh, alltså jag förstår mig inte på mig själv riktigt. Varför ljuger jag för mig själv. Det hjälper ju inte direkt. Men det är dags att ändra på det. Bara längtar tills jag ska få börja mitt nya liv :) nej nu blir det att fixa till sig inför jobb!




peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0