dancing in the moonlight.





run just as fast as I can, to the middle of nowhere, to the middle of my frustrated fears.




vilken helg. för ni kan tro att jag har haft en toppen helg som vanligt med mina pågar och Lolla. love it! Fredagen startade hos Lolla, sen blev det vidare till Ragnarsson där alla pågarna var. Hade en riktigt mysig kväll. Dock avslutades den med migrän >.< sov från 4 på morgonen till 17 på eftermiddagen :S inte lika kul. Men var bara till att gilla läget, pils var snäll och pyssla om mig :) tackar så mycket! När jag hade återhämtat mig lite efter migränen blev det snabbt hem för att fixa till mig för att sedan sticka till Sandra och fira henne :) tack för god mat och trevligt sällskap. Stack hem till Ragnarsson sen för att köra dom till ladan sen. När jag kom hem trodde jag att jag skulle få sova, men icke att hon fick. Massa samtal fick hon hela natten xD Aja, jag kom upp imorse så jag kunde jobba 07.00-17.00 i alla fall. Men var riktigt sleden när jag kom hem kan jag tala om :P har haft en bra dag på jobbet. massa av roligheter. det bästa var ändå om som parkera på vår parkering där det står endast demensteamet på en skyllt som man inte kan missa. Hon kunde flyttat sig efter att Lisa försökte få kontakt med henne. men icke. Så när jag och Therese kom stod hon fortfarande kvar. Hon fick skylla sig själv att hon inte kunde läsa, så vi ställde oss lite bakom henne så hon kunde komma ut men hon skulle ha lite jobbigt med det. Jag, Lisa och Therese stod i fönstret och filmade (ifall hon skulle backa på vår bil) och kollade på henne när hon försökte backa ut xD så jävla skoj. sluta med att hon inte fixa det. Så kom en kollega, då fick hon sig en känga för att hon stod på våra parkeringar. Hoppas hon skämdes och inte gör om det fler gånger för då blir det värre nästa gång. haha, detta kan jag leva på ett tag nu framöver xD HAHAHAHA! resten av denna dagen har man bara tagit det lugnt, riktigt skönt :) funderar på att gå och lägga mig snart. dock är jag riktigt nöjd med att jag flyttar nästa vecka och jag fyller år för den delen med :D så jävla gött! Lördag blir det att dricka gott :) nej, nu får jag krypa ner i sängen :) blir att jobba natt imorgon!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0