what the hell.





it’s about damn time to live it up. i’m so sick of being so serious, it’s making my brain delirious. i’m just talkin’ truth.



shiit vad dagarna går fort. kändes som det var måndag igår :O jag hinner verkligen inte med! får ta och berätta lite om mina dagar :) kommar dock knappt ihåg vad jag har gjort xD


jag börjar med att berätta om min söndag. jobbade så gott som hela dagen! var hemma på timmar mellan 10-17. Hann dock med en del då. tvättade och fixade lite här hemma. Efter jag slutat jobba avslutade jag kvällen med wallander, chips, cola, mys och egentid med mig själv :) riktigt härligt var det.

I måndags blev det också jobb. lagom trött var ju jag :S Blev hembjuden till kusin och Anette på mat. slutade med att min kusin ringer i panik, DU MÅSTE KOMMA HIT NU OCH HJÄLPA MIG ATT LAGA MATEN xD åker dit och hjälper honom, senare kom Anette hem. Gott och trevligt var det! tackar så mycket för det. stannde kvar och snackade en massa med dom :) efter det blev det vidare hem till älskade lollsan för att sedan sova hos henne :) <3

Tisdag, vaknade på tok för sent >.< började jobba 8 och vaknade kvart i :S snacka om att jag var trött! efter jobb hann även med att träna lite, bli arg på hemtjänsten. Här går jag och betalar för en parkering för den ska vara min, så snor dom min parkering. lagom arg var ju jag >.< sen blev det att äta gott och kolla på big brother. har ju fastnat i det helt nu ju /: gaaah, varför var jag så dum så jag börja kolla på det. Fattar egentligen inte varför man kollar på det, är nog för att det är så kul att se när andra gör bort sig :P 

dag har jag varit riktigt duktig och flitig, det tycker i alla fall jag :) vaknade halv 9 pigg och allt, så stack ner och körde ett pass body pump på nionde :) riktigt skönt var det, märkte hur man kom igång! sen blev det hem för att äta frukost och duscha. Sen fick jag ett sånt ryck, började diska upp allt, vika min tvätt, dammsugade lägenheten och städade. Inte nog med det, jag plockade ihop en massa skit både här hemma och hemma hos mamma och dom och körde sedan med allt till tippen (y) sen ringde pils och sa att han och robin kom förbi på en kopp kaffe :) mycket trevligt! dock skulle jag iväg och jobba så dom kunde inte stanna så länge ): nu sitter man här hemma och intagit soffläget, hunnit kolla på big brother. Nu funderar jag på om jag skulle ta och krypa ner i sängen och sova! för det är jag väl värd efter denna dagen :) nej, godnatt på er alla! 




peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0