runaway baby.





here’s the situation been to every nation, nobody’s ever made me feel the way that you do. you know my motivation, given my reputation. please excuse I don’t mean to be rude, but tonight I’m fucking you.




det är tur man är flexibel för nu får jag ändra om allt som jag hade planerat inför idag /: aja, det kommer säkert gå bra. demensteamet ringer i panik och behöver någon som kan komma in och jobba lite. snäll som jag är ska jag hoppa in och jobba en liten stund. jobbar till max 12.30 för sen är det ju fotboll och den vill jag verkligen inte missa :)

gaaah, har smått PANIK eftersom cuff har tagit min malmö ff halsduk och den vill ju jag ha på mig på matchen idag. så för väl kompremissa lite med honom ;P 

jag ska hinna med 2 kalas idag också och sen ikväll blir det ju till att fira Sändy :) Lolla och jag fixade hennes present igår, håhå! sen drar hela gänget till ladan och skakar lite rumpa ;D
nej, nu får jag lägga in en växel så jag blir färdig för att dra till jobb!


glömde ju det viktigaste, måste ju bara tacka töserna för igår :) riktigt massa myys, skrattanfall och allt :D det gillas!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0