out of my hands.




take me away a secret place a sweet escape, take me away. take me away o better days, take me away a hiding place.




hann både med de ena och de andra igår. Först blev det att jobba 7-14, sen blev det vidare till apoteket och fixa p-piller. Hem fixa lite, sen blev iväg och träna. Hem duscha och fixa mig till mig. Mamma, Patrik, Anton och Hanna kom och hämta mig. sen bar det av till Malmö för att kolla på disney on ice. riktigt mysigt och trevligt! 


Kom hem och fixade till mig, sen stack jag vidare till 33an för att träffa pågarna och dricka lite gott :) lika trevligt som alltid att träffa pågarna. Hade följe med cronza och nils hem. säger inte så mycket mer om den kvällen.


har sovit ritkigt hårt och länge idag i alla fall. Min kropp behövde nog det! har i alla fall fått upp mina gardiner nu i lägenheten :) det gjorde en hel del i lägenheten. mer mysig känsla nu. nej, jag får väl ta och fixa till mig så jag kan sticka på kalas och fira André. ikväll vet jag inte alls vad som händer. får se vad jag känner för också. är inte så pepp på att göra någonting speciellt i alla fall! 



peace.

Kommentarer
Postat av: frisör

heej, vill du lära dig göra äkta hollywoodlockar med platttång, tycker jag du ska kolla in videon som finns i min blogg;)

2011-02-23 @ 14:19:29
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0