liv tonight.






here’s the situation, been to every nation. Nobody’s ever made me feel the way that you do. tonight I’m fucking you.




oj, här har man inte hunnit med och skriva på länge. Men har haft fullt upp med lägenheten och allt annat.


jag kan ju börja med att berätta att helgen blev det nyktert för min del. fredagen var jag på välgörenhetsgala. Jassi och några andra gjorde en de i projektarbete för att samla in pengar till cancerfonden. riktigt trevligt var det. Sen stack jag, Soffe, Carro och Elin hem till mig och kolla film och hade mys! riktigt trevligt. det tackar jag för.
I lördags stack jag och mammsen till ikea. fy vad dyrt det blev, men ja sånt man får ta. vi hann även med jysk och biltema (y) sen hem fixa till sig lite för att sedan dra och fira kusin. blev där en stund. sen drog jag hem till johan en runda för att träffa pågarna. blev rätt sent.
Söndagen blev det upp tidigt för att jobba. var riktigt trött >.< på timmarna blev det hem till coffe för att dricka litta kaffe och snacka skit, sen blev man bjuden hem till mamma och dom på mat (y) inte helt fel det. sen blev det iväg och jobba igen.
Måndagen blev en lugn dag. det behövdes! stack hem till lolla på kvällen där även micke var :) fick min present utav micke. kunde ju inte blivit gladare av den. grease 2 filmen och grease 2 skivan :) TACK SÅ JÄTTE MYCKET MICKE! för er som inte vet så har det varit min favoritfilm ända sedan jag var liten :P
Tisdagen, blev det träning för hela slanten och sen blev det att jobba natt!
igår blev det en tur till nova med lolla och pils :) hittade en klocka, halsband, armband, tröja, leggings, grå kavaj och strumpor. har blivit helt besatt av att köpa strumpor och trosor. (kommer bild på det sen) rätt nöjd med att jag inte köpte några trosor i alla fall :P efter det blev det att lira innebandy med pågarna. var dock inte alls på hugget. kan vara för jag hade jobbat natt, blir helt sliten då /: skruvade även ihop lite möbler från ikea (y) men orkade dock inte med allt. så får ta det imorgon.

idag vaknade man upp hos lolla. rätt skönt att inte alltid sova själv :) nu är det dags att göra sig redo för jobb! 16-21. ikväll blir det att ta det lugnt. gå och lägga sig tidigt kanske så man kommer upp i god tid? något att fundera på i alla fall!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0