hit the lights.




I just wanna liv tonight, i just wanna liv tonight away, i just wanna live my life!



hann precis sluta jobba innan strömmen gick här i lilla höör. tur jag inte är mörkrädd i heller :S stack ner till preem för lolla jobba. så var där tills strömmen kom tillbaka. i en och en halvtimme var strömmen borta, knappt drygt >.< regionnätet hade gjort ett inmatningsfel. hmm! men ja dom lyckades ju bra.

nu ligger man i sängen, blir att sova snart! Lisa ska ju dra upp mig för att träna tidigt imorgon. man har ju lyckats vända på dygnet igen så är ju ingen vidare pigg på morgnarna längre /:

riktigt drygt att jag har börjat grubbla på allt och inget igen. kommer aldrig fram till något vettigt när jag grubblar. allt är som ett frågetecken i mitt huvud just nu. får väl ta att ordna upp det. men hur vet jag inte /: bäst att ta en sak i taget i alla fall.

har aldrig varit så rädd som jag var innan idag. det hade kunnat gå riktigt illa, men som tur gjorde de inte det :) kände mig VÄLDIGT liten just i det läget. bli intryckt mot en vägg av en arg 2 meter lång person som slår på en och har ett stadigt tag om ens arm är inget jag gillar. men lyckades reda ut det som tur var :)



grattis till min älskade lillasyster som nu är 7 år <3 hinner knappt med längre ju :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0