ba ba ba.




i don't wanna break your heart, i just want a brand new start.





fy vad jag har fått vad jag har fått mycket gjort idag känner jag. fast gick upp lite för tidigt kände jag. Joe hjälpte mig att fixa bilen, så nu funkar ljudet mycke mycke bättre, bytat bromsskivorna och lite annat sånt. tackar för hjälpen Joe. Varit ute och gått i 2 timmar har jag gjort. Fixat sså jag får mobilt bredband, så det kommer nästa vecka! tack för hjälpen markus :) igår kollade jag på filmen i rymden finns inga känslor med Pils och Lisa, JAG BARA ÄLSKAR FILMEN :D haha! Den ska köpas. inatt ska man jobba! är lite för trött. imorgon är det fredag och jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Men det löser sig alltid :) nej, om man skulle ta och gå och lägga sig och sova någon timme, japps för det ska jag! Sen ska jag ner och träna lite innan man börjar jobba. dock har jag lite träningsvärk efter jag lirade innebandy med pågarna. Måste också bara tacka Sofie (http://aktaidiot.blogg.se) för hon fixade min blogg :) blev riktigt nöjd!





peace.

Kommentarer
Postat av: Lolla

Ett tips Jennsan.. Dela upp styckena ;)

Blir mycket lättare att läsa då^^



<3 /L

2011-02-03 @ 22:46:23
URL: http://lollabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0