last night.



You got me loosing my mind, my heart beats out of time. Make this dream the best i've ever known.



Denna dagen har man försökt hinna med så mycket som möjligt. 


Började med att umgås med syskonen lite, dock var jag inte så pigg då :P Blev till att plugga lite sedan. Gjorde ordning mig för att sen sticka till farmor och farfar. Dock gick det inte som planerat där. Men fick umgås lite med farmor en runda :) 

Snabbt hem för att sticka iväg och handla med pappa och sedan hämta syskonen som var på dagis. Där träffade jag på min kära kusin Mona. Kul att träffa på henne i alla fall innan man åkte. Stressa vidare för att hämta Maria på stationen. 

Hade en mysig stund med mina kusiner Maria & Kristina :) alltid lika roligt att träffa er! Vi kollade på handboll, snackade lite och spelade wordfeud ;P HAHA! skoj var det. 

Vidare hem till pappa för att äta lite tacos. Mums! Efter det har det bara varit soffhäng, passat på att plugga lite och kollat film. Nu går mina ögon i kors så nu blir det till att gå och lägga sig och sova, imorgon väntas en lång dag! 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0