hold my hand.



now I'm dancing. It's like a dream, no end and no beginning. You're here with me, it's like a dream.




tänkte skriva några rader här innan jag går och lägger mig!


känns skönt att ha hittat någon som vill ha lägenheten nu innan man åker iväg. så slipper jag tänka på det efter jag kommit hem får då är det ju bara lite mer än 3 veckor innan jag och min sambo flyttar ihopa till huset :) Får ju även hem min katt efter jag kommit hem från resan :) 


fick spontan besök utav Lisafisa ikväll. dom är bäst :) sörplat en massa kaffe och fick laga lite mat till hungriga Lisa :P 


vill avsluta med att säga till alla mina vänner, ni betyder väldigt mycket för mig,, jag tar er inte för givet och jag älskar verkligen er :) <3


nu säger jag godnatt!


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0