doodah.



if i said i want your body now, would you hold it against me.


vilken helg!


fredags jobbade jag, sen blev det iväg och fixa en massa med matilda :) kvällen avslutades med att dra på 18 års fest! Grattis Mickeila och tack för vi fick komma :) blev att jag och matilda sov i hörby!


Lördagen vaknade vi av panik, hur tar vi oss till höör? :S ringde runt till en massa men ingen kunde. till slut lyckades vi! coffe kom och hämtade oss, tack så mycket! blev till att dega lite, sen bar det av till jobb. jobbade 17.00-21.45! hem och fixade till mig sen drog jag till johan där alla andra var! sen blev det vidare till valvet. kvällen tog inte slut där, nejnej det blev vidare till ragnarsson. var inte hemma förrens mellan 6-7 på morgonen.


i söndags var det upp och hoppa tidigt för att mecka lite med bilen. har bytat till sommardäck nu och fått igång basen igen :) hem och äta lite, sen drog pils och jag till lollsan och drack köffe innan hon skulle börja jubba. sen blev det hem och fixa till sig lite för att sedan dra hem till Per för att äta grillat, spela kubb, yatzi och skitgubbe med per, Conny och Emma :) 

tack alla för en bra helg! :)


idag var jag uppe tidigt för att jobba 07.00-13.15! hem och hämtade min tvätt och tog med de hem till mamma för att tvätta. just bara för att umgås med dom :P städat patriks bil har jag också hunnit med. nu är jag dock riktigt trött :S har några maskiner kvar att tvätta >.< dock orkar jag nog bara tvätta en eller två till. vad som mer händer idag vet jag inte alls. för se!


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0