when i look at you

i’ve been spending all my time, just thinking about ya.  Oh I’m fallin’ for you.



Vilken helg det har varit, full av överraskningar :)) Min fredag kväll bestod av massa mys med Matilda. Vi kollade film och krängde en massa godis, chips och snacka en massa skit. Riktigt trevligt var det. Fixade även stoffes överraskning (a) som han såg när han kom hem. Blev riktigt glad när han kom hem tidigare :) Så jag och Matilda fick trevligt besök av stoffe när han kom hem! Sen kom Lisa hem :P haha! full och glad var hon :) Efter det blev det hem och sova. Upp tidigt på lördag morgon för att jobba. wiihoo! sen "hem" på timmar. blev inte riktigt att jag stack hem, stack till stoffe i stället och sov lite eftersom vi skulle ha kalas här hemma >.< sen blev det jobb igen (y) Ville bara hem snabbt som bara den, för Stoffe hade lämnat en överraskning till mig där hemma :)) hihi. Fick ett riktigt fint halsband, en jättefin ros och en flaska vin :) så jävla gulligt. Blev riktigt glad :) Efter jag hade fixat mig lite efter jobb stack jag hem till Stoffe och sov, medans alla andra stack till ladan. Rätt skönt att få sova ut lite. I söndags blev det upp tidigt igen för att jobba. Bara en massa jobb i helgen men det är bra (y) Efter jobb blev det bara en massa mys med film, polly, chips och dippa och trevligt sällskap av Stoffe. Min helg hade inte kunnat avslutas bättre :)) tack för min underbara helg alla <3 Igår blev det jobb, en tur till Eslöv med Lisa :)) donken och träningsmatch. Idag är man ledig vilket är riktigt skönt, dock börjar jag bli förskyld och det suger. träning blir det ikväll (y) sen får vi se vad som mer händer idag.
you make me happy :*


peace.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0