so you do

jeg lader dig flyve. det på tide at du bliver, at du bliver glad igen.



jag känner mig rätt duktig och jag är stolt över mig själv! Är inne på min 12:e dag med att inte röka (y) Måste bli av med det känner jag. Dock tillåter jag mig själv till att feströka lite, tills jag känner att behovet av att röka inte finns längre. Inte nog med de, jag har nämligen börjat träna på nionde (y) Tränar pass och på gymmet :) Känner att jag vill vara i form, känna att jag mår riktigt bra och det gör jag efter jag har tränat. Så det är bara bra. Började i måndags och tänker fortsätta med detta :) I måndags tränade jag och sandra på gymmet och även ett pass bodypump. I tisdags blev det ett pass core och lite på gymmet med Sandra och Elin (y) Sen idag har man ju haft innebandyträning, så man börjar ju komma igång. detta känns riktigt bra. Så nu jävlar i det :P haha. ska bli biff igen ;D nej, kanske inte riktigt. Ska bli lite mer tränad bara.
shiiit vad jag är taggad inför helgen :D:D:D På fredag blir det att vara med sis och även träna ett pass kettlebell. sen ska man jobba två timmar på kvällen också :P haha. Sen på lördag är det ju Twin lake run och missar jag det? nej aldrig någonsin :D Det blir lite annorlunda i år, för då ska vi inte stå på någon station utan vi ska köra själva :) så här ska det supas till :)) haha, och på kvällen blir det jägers. Fy fan vilken underbar helg :) kan inget mer än att längta sönder. har ju väntat ett helt år nu på detta ju :O och nu äntligen är det dags. WÄÄÄÄH!
nej, nu ska man kanske sova. Har ju bredvidgång imorgon också :P 14-21.45 (y) hehe.


peace.




Kommentarer
Postat av: emma

Vad duktig du är som börjar med träningen. Jag ska med fixa kort i veckan, har legat på latsidan alldeles för längre.

:p

kul att du börjat uppdatera mer, vill ju veta vad som händer nu när vi inte ses så ofta :<

<3 missu

2010-09-02 @ 13:41:01
URL: http://ewidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0