lever min dröm

what i like about you, you hold me tight. keep on whispering in my ear tell me all the things that i wanna hear, cuz its true thats what i like about you.



rätt skönt med sovmorgon för en gångs skull. har verkligen tagit vara på den! Det är ingen från jobbet som har ringt och väckt mig i heller (y) rätt nöjd med det. Har jobbat en hel del i demensteamet nu, kommer in mer och mer i det :P var och kolla på en stuga igår, RIKTIGT FIN! den hade varit helt perfekt för mig. Men blir svårt med allt. börjar bli osäker på om jag ska till nya Zeeland eller inte. Måste ju tänka på min kära kusin som behöver mig. svårt att vara kartläsare samtidigt som man ska vara i nya Zeeland. Men kan ju åka dit men inte vara där så länge. usch, dags att börja tänka lite på allt. Rätt nöjd med att jag har skaffat kort på nionde eftersom jag inte alltid kan träna innebandy för det krockar med jobbet >.< Rökningen, hmm. där har jag inte varit så duktig, men har inte rökat så mycket ändå. men det blir att ta tag i det. Har det hänt så mycket mer i mitt liv, JA för det har det. Har träffat en riktigt underbar kalaspuff som har varit med mig så gott som hela veckan och sovit hos mig :$ riktigt myspys har det varit. Och den här Kalaspuffen gör mig riktigt glad :)) tihi.
idag blir det att jobba natt. det var ett tag sen man gjorde det. nu glömde jag ju nästan att berätta om twin lake run :P det var det bästa på riktigt länge. hade så frukansvärt skoj med sis :)) nykter var man inte riktigt i heller (A) haha. sen var det jägers på kvällen och det var också riktigt skoj! hehe.
nej, ska gå upp och vara lite trevlig en stund. gabriel är ju här :))



peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0