you're amazing just the way you are.





I keep on running, keep on running and nothing works




Då var snart denna helgen över också. Allt har gått riktigt fort. Men är rätt nöjd med min helg :) Fredagen blev rätt lugn. Först jobb, sen drog jag och Elin till Stehag för att gå igenom om vad vi skulle göra på festen som vi skulle servera på lördagen. Sen hem fixa till sig lite och sen hem till babe. Blev en trevlig kväll hemma hos blondie och oskar. Igår blev det mycket stress. Upp i tid för att plocka upp Elin :) Sen blev det att dra till tattoo world. Så nu har jag äntligen gjort en av alla tatueringar jag vill göra :)) Blev en i nacken nu. Efter det var det dags för match mot Åstorp borta. Säger inte så mycket om den matchen faktiskt. Snabbt vidare till 50 års festen där jag och Elin skulle servera. Helt paff blev jag att där var en hel del som jag kände :P HAHA. Sen avslutades kvällen hemma hos Chrille och Malin. Idag blev det upp tidigt för att sticka och jobba kl. 07 (y) så nu är man bara hemma på några timmar. Ledig imorgon så får se vad som händer ikväll. Nej, nu blir det jobb igen.


jag tycker om min babe, bara så ni alla vet!


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0