time after time.




if you're lost you can look and you will find me, time after time. if you fall I will catch you, I'll be waiting time after time.




Helgen har verkligen varit awsome. Den hade säkert kunnat vara bättre, men jag klagar inte för det är en helg jag alltid ska komma ihåg. Fredagen började med jobb och sen hem en liten runda och packa och hämta hårfärg för att sedan sticka till Lisa och dricka kaffe och hon skulle färga mitt hår. Tack så mycket Lisa :) Efter det drog vi hem till Therese för att kolla på idol lite. Mycket trevligt! Vidare till Höör igen för att sedan möta upp Stoffe och Johan. Sen stack vi till Blondie och Oskar :)) var riktigt trevligt. Sen träffa vi Lisa en runda innan vi skulle sticka hem och sova. Upp tidigt på lördag morgon för att köra till Linderöd för att hämta upp mamma och moster. Sen bar det av till Älmhult för att kolla rally (y) Det var inte så jätte roligt väder, men det var helt okej. När kusin hade kommit in efter ss8 så stack vi till hotellet för att checka in. HAha, det var sjuukt sköna sängar xD Fick bli en dusch för att få upp värmen i kroppen igen :P Fixa till sig och sedan var det dags att dra till rally festen :)) det var verkligen jätte trevligt. Det blev mycket dans och sånt med sis :)) Mamma och dom hade bokat taxin hem, men vi fick stå och vänta på honom i en halvtimme :P kan bero på att han fick vänta rätt länge på oss xD HAHA. Tillbaka till hotellet och dom sköna sängarna :P Sen på söndagen stack Stoffe tidigt för han skulle jobba ): blev rätt tomt då. stack upp vid 9 för att äta frukost med resten av högen. helt okej frukost :P Upp igen och vila lite på rummet. sen börja jag packa lite och gjorde mig färdig. Sen checka vi ut och gick på ikea en runda :)) köpte vispar till lisa för det äger hon inga xD Sen bar det äntligen av hem och packa upp allt. Sen kom älskling och hämta mig, så drog vi och beställde pizza och hyrde film. Sen hade vi en riktig mys kväll. hur underbart som helst. Nu är det Måndag igen och om en stund ska man köra och jobba i 3 timmar, lönt? nej känns inte direkt som det. Nej nu får jag väl fixa mig inför jobb.



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0