this is the thing.




Been up all night staring at you wondering what's on your mind. I've been this way with so many before but this feels like the first time. You want the sunrise to go back to bed. I want to make you laugh. Mess up my bed with me, kick off the covers i'm waiting. Every word you say i think i should write down, i don't want to forget. Come daylight. Happy to lay here, just happy to be here. I'm happy to know you.



ledig idag, riktigt skönt! Än så länge har jag gjort så lite som möjligt. Jo jag har tvättat lite. Pappa ringde innan och berätta att han och Maria har åkt in till BB. Så idag kanske man får ett nytt syskon. ändå rätt sjukt att jag drömde inatt om att jag skulle få ett syskon. Jag hade nog det på känn :P Idag ska man även träffa Sandra, det var ett tag sen. Igår stack jag och älskling till Blondie och oskar. Riktigt trevligt var det :) sen stack vi hem och kolla på filmen dear John. Riktigt bra film, jag gillade den :)) fy vad jag är uttråkad. Det är verkligen mycket roligare att jobba än att bara vara hemma. Idag har jag kollat på en massa resor. Jag är verkligen riktigt sugen på att åka utomlands och bara njuta av värme och allt. Det hade verkligen inte varit fel alls. Får väl se hur det blir med det! Vill ni veta en sak, jag är kär :$ 


peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0