i'm looking at an angel

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world. Like I'm the only one that you'll ever love. Like I'm the only one who knows your heart. Only girl in the world...



Det har varit en bra helg med en hel del galenskaper :)) I fredags blev det hem till Nils och sen slutade de med akuten. Babe fick sy ett stygn i fingret, en spruta och massa piller. Lite synd om honom, men han får faktiskt skylla sig lite själv! Igår var det dags för säsongens första match för oss i innebandyn. Och det blev vinst 5-1 till oss. det kändes riktigt bra :) På kvällen blev det till att fira det, så jag och Matilda stack till jägers och innan det var vi lite här och var :P haha! tack för en trevlig kväll hjärtat :)) Idag har jag bara tagit det lugnt med babe. Kollat en massa filmer, sovit och myst en massa :) Det gillas. Om en stund ska man dra iväg och jobba natt (y) känner mig verkligen duktig som ska göra det. Nej, nu ska jag stoppa något i magen.





20101001
- Christoffer Nathell
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0