I’m fallin’ for you.



I don’t know but i think i maybe fallin’ for you. Dropping so quickly. Maybe I should keep this to myself and waiting ’til i know you better. I am trying not to tell you, but i want to. I’m scared of what you’ll say, so i’m hiding what i’m feeling. But I’m tired of holding this inside my head. I’ve been spending all my time, just thinking about ya. I don’t know what to do, i think I’m fallin’ for you. I’ve been waiting all my life and now I found ya. I don’t know what to do. My heart is racing, the emotions keep spinning out.




Denna helgen har gått riktigt fort. Den har också varit fylld av en massa roliga händelser :) Fredagen blev rätt lugn. Blev en massa förberedelser inför kräftskivan. uppe med tuppen var man på lördagen. Jobbet ringde och väckte mig. riktigt skoj. Stack iväg och hämta Maria, sen drog vi och handla inför kvällen. Hade riktigt skoj. blev en massa dans, skratt och allt speciellt med Blondie och Matilda :)) ni gjorde min kväll extra bra. Kom inte i säng så värst tidigt, fick plocka undan lite och sånt innan jag kunde få sova. För en gång skull blev man inte väckt av älskling som man brukar utan Johan, Micke och Jimmy kom och väckte mig och Stoffe. Så det var bara till att upp och hoppa. Fixa det sista. Krängde en riktigt mumsig pizza och passa på och ta en powernap innan man skulle dra och jobba (y) Det var inte jätte skoj att hoppa in och jobba /: men men pengar är pengar. Efter jobbet blev det bara en massa myyys med älsklingen :) Och idag blev man väckt av jobbet igen, så det var bara upp och dra till jobbet direkt. Nu är jag verkligen helt slut i huvudet. Så idag blir det att tvätta och ligga och dega i sängen (y) riktigt skönt. 



peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0