hold me tonight.




jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig.




nu börjar vi få en del snö här i lilla Höör. Det är riktigt mysigt, men dock inte lika mysigt att vara ute i /: Idag vakna jag med tuppen känns det som. Det är inte ofta jag vaknar 8 om jag inte ska iväg och jobba eller något sånt. Än så länge blir det inget jobb för mig idag, fast det hade varit rätt skönt att få jobba lite idag. Och när man talar om det så fick jag ett sms precis om att hoppa in och jobba 3 timmar idag xD haha. nu blev genast lite gladare :) Efter jag jobbat färdigt ska jag in och baka pepparkakor med jobbet. Rätt kul och komma lite i julstämning. Behövs nog nu. Ska försöka orka ta mig ner till nionde och träna lite också, har inte varit där på jätte länge :S så det är på tiden att jag sticker dit och tränar. Snart ska man ut och skrapa rutorna på bilen, ska nämligen ner till björkvikshallen och kolla på min lillebror när han spelar handboll med skolan. Sen får jag väl se vad som händer ikväll.



peace.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0