keep the dream alive.



it doesn't matter where you go or what you do, i want to spend each moment of the day with you. Look what has happened with just one kiss. I never knew that i could be in love like this. It's crazy but it's true i only want to be with you.



jaha, då var det lördag. Kan ju inte direkt påstå att det är en av mina bästa lördagar. Men jag ska inte klaga i heller. Det var en trevlig släktmiddag. Inte riktigt min grej, men ja. Ikväll kommer familjen wengelin hit. Blir att kränga lite mat och sen blir det ost och kex. Det kan säkert bli en mysig kväll. Funderar på ett glas vin också. Det hade inte varit helt fel. Det är sjukt vad man kan sakna alla nere i skåne. Familjen, min underbara älskling, alla vänner, ja alla /: Dock känner jag att det här har varit den gången då jag har saknat mest. Jag saknar jobbet. Har ju inte jobbat på hur länge som helst. Det är fyra dagar tills jag åker hem. Känns som en hel evighet. Men det har varit nyttigt att jag har varit här uppe, för nu vet jag att det är en del där hemma som betyder riktigt mycket för mig och som jag inte vill släppa taget om. Vilket känns riktigt bra att veta. Men saknaden är jobbig och gör ont. Men det är bara att bita ihopa. Inte så jätte positivt att jag är inne på sista skivan av OC av säsong 1 utan att ha säsong 2 /: hmm. illa! jag måste hitta ett ställe där man kan köpa dalahästar. Fast det vet väl han så får fråga honom :P Måste komma ihåg att jag ska ha hästkorv med mig ner också. DET ÄR VIKTIGT :P nej, nu ska jag passa på och kolla på ett avsnitt av OC :) 


Christoffer Nathell - mina känslor för dig blir bara starkare och starkare för varje sekund som går. 



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0