i miss you.



It starts in my toes and i crinkle my nose, where ever it goes I always know that you make me smile. Please stay for a while now, just take your time where ever you go. What am i gonna say when you make me feel this way, i just........mmmmmm




igår bar det av med tåget upp till dalarna. Så här är jag i Hedemora bland släkt och vänner. För en gångs skull blev det inte så mycket klödd med tåget, jag kom upp i tid med andra ord (y) kryss i taket. Pappa kom och hämta mig på stationen, hem och åt lite sen åkte vi till kenneth och hans barn och hälsa på. lika trevligt som vanligt. Fick 2 mycket trevliga samtal från skåne igår också :) Ett från kära Lisa och ett från min underbaring :) det var mycket behövligt. Sen fick det bli att somna till ett avsnitt av OC. Imorse ringde klockan 04.55, trodde jag skulle få en massa sovmornar nu när man inte har en pojkvän som väcker en men nej, han tjatade och fick som han ville att jag skulle ringa och väcka honom. Snäll som jag är gör jag det också. Men det kändes som vanligt då. Så jag är glad att jag gjorde det. Det var precis som att jag var i skåne då. Och nu bara saknar jag skåne riktigt mycket. Men veckan här uppe kommer säkert gå fort. Där är ju lite planerat om vad som ska hända. Det ska bli släktmiddag hos farmor och farfar, jag ska träffa faster och mina kusiner, hinne med en runda till kupolen också. Jadå, tiden ska nog kunna gå snabbt. Rätt nöjd är jag att jag fick låna Matildas oc box första sässongen. Så är rätt upptagen med att kolla på den också :P någon som har de andra sässongerna? (A) är i stort intresse av att låna dom. Nej, ska nog fortsätta kolla på OC :) hihi! Christoffer Nathell, jag saknar dig!



peace.




        
jag tycker om dig!   <3


Kommentarer
Postat av: matilda

så gulligt :) vi måste prata när du är hemma igen <3

2010-11-04 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0