all in my head.



If this is what we've got, then what we've got is gold. We're shining bright and I want you.



till helgen är det första advent. Tiden går riktigt fort, känns som det var igår det var sommar. Dock känner jag att jag redan är trött på slask, snö och kyla /: känns ju bra när vintern inte ens har hunnit komma igång riktigt. I helgen hann jag med en hel del. träffat en massa som det var ett tag sedan jag träffat. Så ska inte klaga på hur min helg har varit för den har varit helt okej. Tisdag idag och jag har varit iväg och jobbat lite. Nu passar jag mina syskon, riktigt duktig är jag. Lagat mat och allt till dom (y) lite mer än 4 veckor kvar till julafton och jag har inte ens en tanke på att köpa julklappar :S hmm. dags att börja tänka på det ja. Dock är det lika svårt varje år att komma på vad man ska köpa /: gillar inte det alls >.< någon som har några bra förslag? för jag har ingen aning. nej, nu ska jag fixa lite. har vilat färdigt nu.
peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0