smile for me




Love, you know I’ll fight for you. You got me, You got me.


Ääääntligen har värmen kommit igång :) vill aldrig att den ska försvinna.
Början på min dag igår var riktigt seg :S trodde det skulle bli att man bara satt hemma och tråka. men icke så nicke :)) Matilda, jag och Fanny stack till jimmies 20 års fest och jag ångrar verkligen inte att vi stack dit. det var hur skoj som helst. så tack Matilda och Fanny, riktigt skoj gjorde ni min kväll! och tack Jimmie för vi fick komma. sen drog jag och Matilda på efterfest med Jonne och Glenn, haha fy fan vad jag skratta en massa :)) stolen gick i sönder som jag matilda och glenn satt på xD Jonne och glenn tog hål i öronen på varandra :P haha, fy fan vad skoj det var. imorse vakna man helt sent, för somna inte förrens efter 4 xD inte bra inte bra. Var hemma en liten stund sen kom Camilla och adéle och hämta mig för att sticka till vaxsjön och bada och det var riktigt härligt :)) nu är man hemma. muumsar i mig chips och dippa - aldrig fel :) man får väl feta sig ibland. hihi. IMORGON BÄR DET AV TILL STRANDEN :D:D:D ska bli riktigt niiice.

nej, får väl ta och kolla färdigt på filmen som går på 4an hajen tror jag den heter :P sen blir det sängen (y)


peace.





Kommentarer
Postat av: jonne

Hahaha jag har ditt örhänge :Ppp

2010-07-11 @ 02:35:39
Postat av: jenny

haha, ja det har du :P

2010-07-11 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0