love the way you lie




Just gonna stand there and watch me burn. Well that's alright because I like the way it hurts.


tiden börjar gå rätt fort tycker jag. Man hinner inte med så mycket man vill. men aja, det är väl så det är när man kommer in i vuxen världen. Jobbade igår natt, inte alls skoj. Jag saknar shipe om nätterna. rätt jobbigt att alla festa igår medans jag jobbade /: ska dessutom jobba hela helgen. aja, får väl tänka på pengarna. Åska gjorde det när jag gick hem från jobbet imorse. rätt läskigt faktiskt :S tränade beachhandboll igår också, i love it! saknar handbollen som fan. men det ska bli sjukt skoj att spela beachhandboll med det gamla laget :)) JAG HÅLLER PÅ ATT SLUTA RÖKA! känner mig riktigt duktig. är inne på andra dagen att inte röka. håller på att få lite smått panik. men det är bara till att kämpa! har även bestämt mig för att jag ska ut och springa på morgonen efter jag jobbat (y) men imorse ville jag inte eftersom det åska som fan :S hoppas bara det håller. kommer väl bli att man fest röker någon gång. vi får se hur det går.


nej, man kanske ska ta och göra något vettigt och inte bara ligga och dega i sängen :O



peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0